خوێندەوەکانم

چکیده ای از کتاب های خوانده شده

چکیده ای از کتاب های خوانده شده

مطالبی که در این وبلاگ مطالعه می فرمایید گزییده ای از کتاب هایی است که مطالعه کرده ام
امید است که مفید باشد

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

                        نظر من درباره ی این کتاب

این کتاب هم برای بانوان و هم برای آقایان مناسب است.برای هر کدام که در شرف ازدواج باشد و بخواهد زندگی ایده آل و باب میل خودش داشته باشد مناسب است. و هر کدام از این اشخاص اگر این کتاب را مطالعه بکنند،و طبق دستورات و پیشنهادات آن عمل کنند ،حتمأ بهترین شریک زندگی خود را پیدا خواهند کرد.

                                      

 

                                        

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۹ ، ۰۱:۵۸
سمیرا کریم پور

نظر من درباره ی این کتاب

این کتاب حجم کمی دارد ولی فوق العاده مفید است.برایان تریسی توصیه می کند ،یکی از اهداف اصلی هر شخص باید رسیدن به استقلال مالی باشد.یعنی آن قدر پول داشته باشید که دیگر نگران پول نباشید و این پول رو برای ارتقای کیفیت زندگی خود و عزیزانتان استفاده کنید.اگر می خواهید به این حد از استقلال مالی برسید حتمأ این کتاب را مطالعه کنید و به توصیه های آن عمل کنید.

 

                                             

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۹ ، ۱۳:۵۸
سمیرا کریم پور

نظر من درباره ی این کتاب

در ان وی سی  نوع رفتارهایی آموزش داده میشه که خیلی کاربردی هستش،مثل چگونه تشکر کردن از طرف مقابل،ما در عادات روزمره مون همیشه با به کاربردن خود کلمه ی "متشکرم"ااز طرف مقابل سپاس گذاری می کنیم. در حالی که تشکر به زبان ان وی سی باید کاملاً واضح باشد و دارای مراحل و ترتیب است که با خواندن این کتاب مهارت درست تشکر کردن رو یاد میگیرید. 

نکته ای دیگر که برام جالب بود این بود که در ان وی سی ،هر رفتاری که انجام میدهیم یا هر عکس العملی که داریم باید مختص به همان لحظه باشد و همان اتفاق،به شدت به در زمان حال زیستن تاکید دارد.  

 

 

 

                                                           

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۹ ، ۲۲:۴۷
سمیرا کریم پور

نظر من درباره ی این کتاب

دیدگاه این کتاب نسبت به خشم با چیزهایی تا الان شنیدیم ،کاملأ متفاوت است.حرفی از سرکوب خشم نیست بلکه به عنوان الارم یا هشدار دهنده تعبیر شده که باید توجه و اگاه باشیم که یک نیاز ما داره برآورده نمی شود.هر نوع تنبیه از دید نویسنده ابراز سطحی خشم است و هیچ کمکی به ما نمی  کند، ابراز کامل خشم یعنی آگاه باشیم کدام نیاز ما دارد برآورده نمی شود و نیاز به برآورده شدنش داریم. این کتاب رو برای کسانی که زود جوش می آورند و کنترل خودشون از دستشون در میره، به شدت توصیه میشه.

 

 

                                                                   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۹۹ ، ۰۲:۴۲
سمیرا کریم پور

نظر من درباره ی این کتاب

برای بالا بردن اطالاعات عمومی و اگاهی از تاریخچه ی آن چیزی هایی که بر زندگی انسان تاثیر بسزایی داشته،خواندن این کتاب را توصیه می کنم.حجم اطلاعات در این کتاب ب حدی زیاد است که آدم  دوست داره همه ی آن ها رو حفظ کند ولی شدنی نیست تنها راه حل که  به ذهنم رسید این است که به محض اولین فرصت دوباره از اول بخوانمش.

 

     

                                                                    

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ فروردين ۹۹ ، ۱۶:۵۱
سمیرا کریم پور