خوێندەوەکانم

چکیده ای از کتاب های خوانده شده

چکیده ای از کتاب های خوانده شده

مطالبی که در این وبلاگ مطالعه می فرمایید گزییده ای از کتاب هایی است که مطالعه کرده ام
امید است که مفید باشد

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

نظر من درباره ی این کتاب:

این کتاب برای کاربران حرفه ای کتاب خوان اصلاً توصیه نمی شود،یک دوم کتاب از داستان کوتاه هایی استفاده شده است که من به شخصه از مقطع راهنمایی بارها و بارها آنها را شنیده ام و برام تکراری و کسل کننده بود.نیم دوم کتاب برگرفته از کتاب سرگذشت آنتوان رابینز است،به نظر من خود اصل این کتاب اگر خوانده شود،مفیدتر است.   

                                                        

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۳:۰۴
سمیرا کریم پور

نظر من درباره ی این کتاب:

تا وقتی سلامتی دارید ،همه چیز دارید. تاوقتی سلامتی دارید،می توانید از هر توفانی جان سالم به در ببرید و از هر شکستی ،نجات پیدا کنید.با این اوصاف باید سلامتی و تندرستی را اولویت اول زندگی خود قرار دهید.با خواندن این کتاب چشم انداز روشنی از درست زندگی کردن و این که چه غذاهایی سالم هستند را در اختیار شما قرار داده است،امیدوارم با خواندن این کتاب و عملی کردن آن و گنجاندن عادات درست در زندگی روزمره از عمر طولانی بهره ببرید. 

 

 

                                                         

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۹:۰۶
سمیرا کریم پور

نظر من درباره ی این کتاب:

در این کتاب تأکید می کند خود شخص مسئول شکست یا موفقیتش هست،بنابراین حواستون باشه که در خلوت که با خودتون حرف می زنید،چه حرفهایی رد و بدل میشه.

درباره ی چگونگی رفتار و عکس العمل در برابر انتقاد و تعریف تمجید دیگران حرف می زند.

آقای مکسون نگاه برتری به قدرت امید در زندگی داره و به خوبی از نتایجی که یک آدم امیدوار در زندگی کسب میکنه تعریف میکنه.خلاصه این کتاب برای کسانی که از تغییر و اشتباه کردن می ترسند به شدت توصیه می شود.

 

 

                                   

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۴۲
سمیرا کریم پور

نظر من درباره ی این کتاب:

زبان بیان این کتاب صمیمی و داستان وار است؛برای این جذابیت خواندن و فهم مطالب دارد که هر دو نیمکره ی مغز را درگیر می کند. در این کتاب هر آنچه  که یک شخص برای ثروتمند شدن احتیاج داشته باشد ذکر شده است.فقط من نفهمیدم همه ی این داستان های کوتاه که در آنها نکته های ناب ثروتمند شدن هست،همه از اون لوح های گلی استنباط شده است یا زاده ذهن نویسنده است،هر کدام از کاربرا می تونن با فرستادن ایمیل نظر خودشون رو برام بفرستن.

                                        

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۹ ، ۱۶:۰۴
سمیرا کریم پور

                    نظر من درباره ی این کتاب

این کتاب بیشتر درباره ی این است که چه طور یک سخنران خوب باشیم حرف می زند،ولی به نظر من برای هر شخص خواندنش مفید خواهد بود؛چون در جمع کوچک هم با استفاده از این تکنیک ها میشود بهترین گفتار رو داشته باشیم،یا برای داشجویان که ارائه دادن از شرایط بیشتر استادان است ،بهترین ارائه را تحویل بدهند مفید خواهد بود.هدف از هر گفت و گو ،تأثیر گذاشتن یا متقاعد کردن مخاطب است،لذا با بکارگیری این روش ها که در این کتاب بیان شده است می توان به بهترین نحو به هدف برسیم.نکته های بیش از حد ناب درباره ی نحوه ی فروش یا جذب مشتری بیان کرده است،حتماًمطالعه و عملی شود.

                                         

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ ارديبهشت ۹۹ ، ۰۱:۳۹
سمیرا کریم پور